close

Fuck La Lyrics & Chords By Schoolboy Q

LyricsView Chords

Pussy lips, Contraband's for chips, sold all kinds of shit
Hoover Crip, guns on fingertips, switched all kinda clips
50 raised, since my county days, brought all kind of fades
Renegade, fuck what rappers say, bitch I am LA!

Pussy lips, Contraband's for chips, sold all kinds of shit
Hoover Crip, guns on fingertips, switched all kinda clips
50 raised, since my county days, brought all kind of fades
Renegade, fuck what rappers say, bitch I am LA!

Gimme bucks, might show up in tux
Got my millions up, nigga what?
Spanish ho in cut, she supreme deluxe
Asian broads eat Caucasian broads, guess I'm dipped in sauce
Link up fool, gunplay pika-boo, guess who tagging you?
Bring showers through, grab ya bathing suit
We-we-wet em all, cannonball
Swipe my debit card, fly from here to Mars
Nigga what? Got my millions up
F-f-f-f fuck you mean? We stacking green
Stacking stacks of green, flip them, trampoline

Pussy lips, Contraband's for chips, sold all kinds of shit
Hoover Crip, guns on fingertips, switched all kinda clips
50 raised, since my county days, brought all kind of fades
Renegade, fuck what rappers say, bitch I am LA!

Groovy Q, murk the judges crew, fuck the jury too
Bang the set, rep my 52, young hog down to shoot
I keep a Glock or get razor sharp, bitch, get left with Pac
My Biggie knock, he won't know who shot, fearing down the block
Or serve this work? Lay back close the curt, pop my collar first
And blew my trees, put my nerves at ease, 'til my trigger squeeze
My heater heat, still I'm high off weed, bitch thats high degrees!
I money make, AM out of state, call that wake and bake
Bring cookie sheets, dope boys on the beat, well known in the streets
I'm crip for real, way before the deal, had them Oxy pills
In act we sell, straight from Murderville, yeah we served a lot
Left days on blocks, got them tens in socks, nah nah not talking shoes
I'm talking rocks, had the dopest spots, look out for the cops
My mini-me, snatch the dope and flee, guess thats how it be when you OG
He said he lived through me, but (sss) I'm stacking mills
I'm speaking real, shock the world for real
Pull up in that ill!

Tracks related to fuck la - schoolboy q

actin crazy

by: action bronson

strictly 4 my jeeps

by: action bronson

long live a$ap

by: a$ap rocky

cadillactica

by: big k.r.i.t.

king of the south

by: big k.r.i.t.

red 2 go

by: danny brown

buggin' out

by: a tribe called quest

shame on a nigga

by: wu-tang clan

protect ya neck

by: wu-tang clan

king wizard

by: kid cudi

domo23

by: tyler, the creator

cowboy

by: tyler, the creator

bonfire

by: childish gambino

zone 3

by: denzel curry

gin and juice

by: snoop dogg

housewife

by: dr. dre

chum

by: earl sweatshirt

body of work

by: lupe fiasco

bfk

by: freddie gibbs

deeper

by: freddie gibbs & madlib

scarface

by: freddie gibbs & madlib

t-shirt

by: future

sh!t

by: future

niggas in paris

by: jay-z & kanye west

murder to excellence

by: jay-z & kanye west

close
Sign in person Home A to Z All Artists Top Artists Top Tracks